Chociwel: Budowa parkingu wraz z utwardzeniem placu przy cmentarzu komunalnym w Chociwlu wraz z finansowaniem przez okres 10 lat
Numer ogłoszenia: 161480 - 2007; data zamieszczenia: 07.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chociwlu, ul. Armii Krajowej 52, 73-120 Chociwel, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 6522024, fax 091 6522076.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu wraz z utwardzeniem placu przy cmentarzu komunalnym w Chociwlu wraz z finansowaniem przez okres 10 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla samochodów o masie całkowitej do 2,5 tony wraz z utwardzeniem placu przy cmentarzu komunalnym na terenie działek Nr 193 i 195 w mieście Chociwel. Parking przeznaczony jest dla 46 samochodów osobowych. Na placu parkingowym wykonane będą jezdnie manewrowe o szerokości 3,2 - 5,2 m. Wjazd i wyjazd odbywać się będzie dwoma zjazdami na drogę powiatową ul. Wolności. Łączne powierzchnie : parking - 715 m2, plac utwardzony - 270 m2. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni z prefabrykowanych płyt betonowych o powierzchni 148,5 m2. Nawierzchnia parkingu oraz placu wykonana z prefabrykowanych płyt betonowych ażurowych typu MEBA, zjazdy z dwukolorowej kostki brukowej POL-BRUK na podsypce piaskowo - cementowej i podbudowie z kruszywa stabilizowanego. Parking i plac utwardzony okrawężnikowane oraz ogrodzone. Wjazd i wyjazd oznakowane
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.21.33.12-3, 45.34.20.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2.000 zł wnoszone przed składaniem ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie :
1.dysponują osobą posiadającą niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, która może być wyznaczona na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia.
Kadra kierowania budową musi posiadać : stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
2.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych każda,
3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia,,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie :
1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł,
2.posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie conajmniej podstawowym na kwotę nie niższą niż 100.000 zł,
3.posiadają możliwości sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwią jej spłatę przez okres do 10 lat od jej zakończenia i oddania obiektu do użytkowania, w tym względzie Zamawiający postanawia:
a)spłaty będą realizowane w ratach miesięcznych maksymalnie przez okres do 120 miesięcy; rozpoczęcie spłaty nastąpi w miesiąc po zakończeniu i odbiorze robót,
b)system spłaty - stała rata kapitałowa; odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego;
c)naliczanie odsetek na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę;
d)możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji i odsetek,
e)Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansującej inwestycję
4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku :
1.pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że :każdy z osobna :nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, wspólnie muszą wykazać, że :posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia.
Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :
1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,
Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia
1.Osoby przewidziane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy.
2.Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ).
4.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości.
5.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
7.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia.
8.Posiadają możliwość sfinansowania wykonanych robót na okres do 10 lat.
9.Posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej.
Ocena spełniania warunku :
spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ).
Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia
Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania.
1.dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia
2.dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym brukarze, spawacze, specjaliści ogólnobudowlani.
Ocena spełniania warunku :
spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ).
Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 100 %
Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
Ocenie będą podlegać :
ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł każda,
Sposób oceny spełniania warunku :
Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. z tym, że za :
Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej.
Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu.
3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.
4.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
6.Dokument instytucji finansującej wskazujący na możliwośc dokonania wykupu wierzytelności - wykonanych robót z możliwością ich spłaty na warunkach określonych w ogłoszeniu.
7.Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem
przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chociwlu p. Zofia Chmielewska pok. Nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 14:00, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Chociwlu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Chociwel.doc (DOC, 50.KB) | 2007-09-13 09:59:05 | 50.KB | 363 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Uniewaznienie_przetargu_na_parking.doc (DOC, 70KB) | 2007-09-24 09:51:04 | 70KB | 309 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Rusin | 13-09-2007 09:59:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Robert Rusin | 13-09-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Rusin | 24-09-2007 09:51:04 |